Lo-Reninge > Nieuws

Nieuws

 

 

19-03-2020
Dienstregeling Bpost en De Watergroep

Naar aanleiding van het coronavirus passen ook Bpost en De Watergroep hun dienstregeling aan.

 

Bpost 

Wij willen onze sleutelrol naar de burgers en naar de maatschappij ook nu blijven vervullen en daarom volgen we volledig de richtlijnen van de federale overheid:

• Alle Postkantoren blijven open op weekdagen.
• De openingsuren van de PostPunten en Kariboo! zijn afhankelijk van de winkels waarin ze zich bevinden maar krantenwinkels blijven open.
• Voor alle producten (kranten, tijdschriften, pensioenen, aangetekende zendingen, pakjes, mail,...) doen we al het mogelijke om deze zo normaal mogelijk te laten verlopen.
• De (Hyper)MassPost centra blijven open op de normale uren.

Om onze communicatie hierover naar u toe zo vlot mogelijk te laten verlopen, zullen we voortaan ook op deze landingspagina een overzicht geven van alle recentste wijzigingen in onze dienstverlening. U vindt er ook antwoorden op de veelgestelde operationele en andere vragen. We updaten deze FAQ's dagelijks.

 

De Watergroep 

Afspraken in het kader van coronacrisis

Ook tijdens de huidige coronacrisis blijft De Watergroep haar klanten van kwaliteitsvol drinkwater voorzien. Om onze dienstverlening als openbaar drinkwaterbedrijf niet in het gedrang te brengen, focussen we op de dringende en noodzakelijke opdrachten: 

• Productie en distributie van kwaliteitsvol drinkwater en industriewater
• Werken noodzakelijk voor het veiligstellen van de werven
• Straatherstel
• Aanpassingswerken waarbij klanten zonder water zitten of waarbij kookadvies van kracht is
• Herstel van lekken
• Herstel van defecten (bv. verstoppingen riolering)
• Dringende nieuwe aftakkingen
• Dringende keuringen
• Aangepast regime voor staalnames & analyses.


Bij het uitvoeren van deze taken nemen we uiteraard de nodige hygiënemaatregelen en regels met betrekking tot social distancing in acht om de verspreiding van het coronavirus te vermijden.


Optimaal online beschikbaar
Om onze medewerkers de mogelijkheid te geven zoveel mogelijk thuis te werken, is De Watergroep voor klantenvragen enkel nog bereikbaar via:
• onze online klantenzone,
• de webformulieren op www.dewatergroep.be 
• en via e-mail (info@dewatergroep.be ).

Ons klantennummer 02 238 96 99 is vanaf nu énkel nog beschikbaar voor dringende technische meldingen (bv. lek of storing).

De meest recente informatie is steeds terug te vinden op www.dewatergroep.be.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dienstregeling Bpost en De Watergroep